ikan kelaparan...please feeds them by clicks inside the pool...

Friday, November 7, 2008

PAGI YANG KECAMUK AMAT...


dah kebetulan aku berada di LMG (stand 4 lorong mak gayah ),dapat la aku on9 sambil bersuka ria d pagi hari...maklum la kat kolej internet kurang.kat sini ada streamyx...berbekal kan laptop pinjaman dari sidik----trima kasih sidik kun-----mcm2 la aku melayari web.satu2 aku bukak....YM la,myspace la,facebook la,youtube la dan sebagai nye...tapi bkan itu aku nak cerita kat sini....mase aku msuk myspace,aku merayap2 la tgk ape yang terkini dalam frenlist aku...setiap profile aku bukak termasuk la profile cikgu blogspot aku---taz--- untuk linked g blog die...hehehe....tp........bkan tu yang wat aku kecamuk...wat aku kecamuk+jiwa kacau ni adala sorang hamba ALLAH ni....minah la...xkan jantan pulop...=)dah lame aku x bukak profile die akibat rasa kebencian yang yang amat amat sangat....xtau knape aku tringin plak bukak profile die...owh ya sbb ada org upload gmbr yang ada gmbar minah tu skali...bru tringat....ble aku bukak je timbul rasa benci dan sakit hati yang meluap2...hooooooh....sumpah aku x tpu...padahal die xda wat salah besar pun...tp mungkin kerana ego dan perasaan ingin melupakan maka aku perlu membenci die...aku merasa kan die la perempuan paling jahat yg pernah aku knal...memainkan perasaan insan ckup membuat aku perit...n die dah lama x aku tegur...aku rasa die pun dah trasa yg aku makin menyisihkan/meminggirkan die dalam hidup aku...aku nak bebas.....padan muka die...biar die rasa erti tersisih...aku x mggunakan taktik bergaduh untuk meleraikan perhubungan ini, sebalik nya menggunakan taktik perang saraf.....hahaha....ada die mengadu ngan rakan baik yg die dah rase cm lost contect ngan aku...dan aku seronok ble die rase mcm tu....tp yg pasti aku geram ble tgk die seakan sudah mempunyai kekasih kerana die pnah berkata hati die xkan terbuka slagi msih dalam pembelajaran(konon2 la)....FCUK la....ad je gmbar berdua2an ngan lelaki ...aku ditipu....dan patut die terima perang saraf ini....aku gerammmmm!!!knape ada wanita mcm tu???biar aku terus kan perang saraf ini sehingga die merayu meminta maaf...baru hati aku puas...dahulu aku membiarkan ego aku tercalar menunggu mu(mcm lagu peter pan la pulop) smpai 2 thun...habes kau tabur janji2 manis....huh.....life is karma...!!!!kau beringat2 la wahai *h****a...ada lg yg wat aku kecamuk....ni ha laptop sidikun....KNAPE BUTTON ENTER NGAN ARROW ROSAK?xdapat aku nak paragraph kan blog aku ni...hahahaaaaaa.G LA BTOL KAN KAT KEDAI>>>guwau je dik kun... =)) kan sidikun COMEL...

3 comments:

Taz Jaafar said...

haha. rileks la. boleh terangkan kat saye tak perang saraf tu ape?

wapicakir said...

perang saraf tu macam psykologi la...
kirenye kte x guna kekerasan...
kita serang lembut je tp bia makan dalam...
kang kasar2 gaduh2 sume orang sakit...
bek kiter wat konfrontasi lembut...hehehehe

Achiles said...

bagi aku pulak...perang saraf ni lebih kepada menggunakan saraf untuk berperang...mcm ader super power...menggunakan saraf untuk mencekik dan mencederakan mangsa.... ~profesor saraf~