ikan kelaparan...please feeds them by clicks inside the pool...

Thursday, February 19, 2009

aku teringat...hati terkenang mulut menyebut...

menulis blog ni mgingatkan aku pada subjek english aku mase skola menengah...
mase tu aku skola MRSM Terendak, Melaka...
tp mase tu xla kene tulis blog...

aku kene tulis MY JOURNAL...
MY JOURNAL ni adalah sebuah buku cam diari...
cuma perlu dhantar kepada cekgu untuk disemak...
sifatnye...
mst la tlis dalam english(dah subjek english xkan nak tulis jawa...)
adeh....
lg 1 at least 1 page...

maka aku la paling malas nak passup buku tu...
sbb tu kot english aku x berhabuk...

hahaha
tp konsepnye same mcm blog...
menulis...
cuma blog ni pada aku xla kene hantar kt chegu...
hahaha
walaupu lengang x berpengunjung aku x kesah pun...
janji kepuasan menulis...(mgkin 1 lg sebab kenapa aku x tulis journal-xkenal erti kepuasan)
seronok rupenye menulis ni...
lau ada org nak bace bacela...
nak komen komen la x komen pun aku x ksh...
janji ble aku terasa nak bukak 'diari' nak kenang mase silam,
adalah tmpat aku nak merujuk...

td pagi aku g sekolah kt sgamat...
smk paduka tuan...
nak pinjam barang untuk mitek(mggu terbuka kolej)
nak pinjam barang dikir barat...

lagi la aku teringat mase skola
antara fenomena nya adala...

1.baru aku pasan budak skola suka gantung kicin banyak2 kat beg...
hahaha...
dah msuk u ni jarng nak jmp kicin kt beg??hmmm

2.berat beg mungkin bersamaan ngan lori 2 tan...(sepatutnya kene tampal sticker kt beg berat muatan tdak melebihi bla bla bla bla)

3.gejal suar cerut dan gantung...x dinafikan dulu ada zaman cerut bwah kaki tp yg dimaksudkan aku adalah SUAR CERUT PINGGANG!!!!(definasi gantung adalah suar senteng atas buku lali...)
mgkin aku pun dulu same...hahahahah untuk diri aku...
3.1....budak2 kuat berpeloh!!!aku juga begitu dulu kuat berlari...aktip tp td siang aku tgk dan...dalam hati berkata...selekeh juga aku dulu...uwekkkkk

4.budak cina yg pelat berkata2...zoo jd joo...zoom jd joom...adomayai...
hahaha~tringat mase fom 4 tan cheng kiat high school muar...

5.budak2 yg ukurlilit menyerupai bdak sekola rendah walaupun dah menengah...(ala aku pun dulu pendek je mase skola...dah msuk u bru meninggi smpai ex terendak x cam aku yg sekarang~less chubby more hensem...ada bantahan?...=)

6.cikgu2 pakai kemeja plain je...xda corak...patut la aku dulu x fashionable...dah masuk u la baru tau nak pakai kemeja line2 la,kotak2 la...cikgu perlu berubah seperti sya...
hahaha

7.cikgu bwak rotan...takut gle aku smpai skang....slalunye cikgu cina...eh x, x... cikgu shamsudin aja math garang tapi malayu...owh ye tp muka sepet die macam cina juga...=p?

8.tambahan je ni...kat skola td aku nampak cikgu pakai nemtag terbalik...ada juga eh?
adumayai...


dan malam td aku ke blog favourite aku...
membaca new post die...
membuatkan aku teringat pada seseorang yg aku rindui...
dah lame x bersua dan berbicara...
xcuke xcuke!!!
adeh...
dunia ni kecik je rupenye...

1 comments:

Unknown said...

ahah! sandarkan pada kenangan.. wafi... aku bce blog ko ni.. mkin teringat2 aku ngan tdk.. huwaaaaaa... andai saja.. aku punya kesempatan kedua... hehe. btw, best la bro.. truskan menulis ok! suke2 .. terlihat kematangan anda melalui cre anda berfikir dan menulis di situ... =) *inikah wafi bdk yg panggil aku 'kakak' dlu?? hahaha