ikan kelaparan...please feeds them by clicks inside the pool...

Thursday, February 26, 2009

mungkin kah ajal mendekati...?


hidup ni kadang kala terasa singkat...
masa blalu dgn pantas...
semua pasti turut merasakan benda yg sama kan?
andai diberi umur 60 tahun utk hdup...
1/3 dari hidup ini telah habes kte gnakan...
(ayat dipetik dari ucapan pengarah UiTM Johor,waktu sembahyang suboh beberapa mggu yg lepas...)

btol la tu ckp beliau...
kte2 yg x perasan...

mase tulis post ni pon aku berada dalam keadaan yg tak beberapa sihat...
jerawat batu bata naik plak tbe2 lalu membawa sengsara jiwa dan raga aku...
adehhhhh ai...
sebijik 2 xpa ni...(smbil kira jap.................ha 8 kau!!!)
xlarat den rase nak tumbang je ha...

dgn telinga yg ditarik nikmatnye...
haaaa
sebelah kiri ni dah sebulan eh salah la seminggu bdsing ngan bedengung...
sabar je la....
g penawar dpt ubt...
mkn ubat tp rasenye its getting worsen than b4...
huhhhhhhh
sabar2....
rase nak balik umah g hospital je skang...(skang pkul 4.00am)
tp lau ini la petanda diterima aku mgharapkn aku lebih besedia utk menghdapiNya...
takotttttt...
harap2 cpat la elok telinga ni...

lg 1...
tengkok aku saket la weh...
adehhhhh
dah la tbe2 ada ketulan x kenalpasti kat leher aku...
benjol kecik kat salur darah kot...
bkn kat luar kulit......
musykil aku...

haaa ni penting
sape2 je aku dh ampunkan la dosa2 korang wat kat aku and aku pun mintak maap ye banyak2...(jgn igt hari ini hari raya!!!)
hahah

dah la...
malas nak tulis lg...
ble2 free aku update lg...
skang ni bz la bergunung-ganang assgment lecturer bg...
macam nak soh bdk x habes diploma je keje die bg...
(opssss im sowi...)
lgpun adat la meminjam...
laptop ngan broadband free aku gunala...
lau si latep dah bg broadband ni kat cima(kawan perempuan latep)
aku nak update blog cmne kan..?
almaklum la ku x punya harta...
lain la aku ahmad albab!!!!!!!!
=p

2 comments:

Taz Jaafar said...

ala ciannye die. huhu

Leeya said...

take care weh~~~