ikan kelaparan...please feeds them by clicks inside the pool...

Sunday, February 15, 2009

selamat hari ahad...


aku bgun awal pada hari ahad...
itu sesuatu yg aku jarang lakukan dalam hidup...
hahahahaha...
seawal azan berbunyi je aku dah terbangun...
Allah la tu yg kejot dalam hati aku...

selamat 1 pagi aku dgn smbhyang suboh(bkn nak menunjuk pun kat sini sbb ikhlas aku nak kater yg aku selalu mis smbhyg suboh---dalam nada tulus mulus ikhlas....)

ketika aku tulis post ni...
dah brape kerja berjaya aku lakukan pada pagi seawal 7.00am...
basuh baju...
buat air...
dan macam2 la...

x dilupekan smbil membuka youtube...
lagu puspa,taufikbatisha, dan sorang artis pelik ni namenye soko...

soko ni artis mane aku pun xtau...
tp bes lagu die...
tajuknye i kill her...

try la dgr dulu k???
lpas aku sign in td sempat aku jenguk blog bakol...
tnampak la blog hanis zalika yg dah update...
tp x sempat nak jenguk..
kjap lg la jenguk...

hmmmm laptop ni latep pnye...
die nak balik jap lg...
nak hantaer parents die g airport...
parentsnye nak balik china...
so i kind of rushing...
later aku smbung la mengupdate...
skang aku nak g sidai baju...
taaaaaa

p/s;myspace,facebook prob ke?aku sign in bpe kali xbleh...seb bek ada blogspot...ni yg aku syg blogspot lebih...kui3x

0 comments: